Καταρχάς επειδή ζούμε στη πόλη των Δαναών και όχι στη χώρα των Λωτοφάγων ούτε έχουμε τη μνήμη του χρυσόψαρου θέλω να υπενθυμίσω στους αγαπητούς Αργείους συνδημότες μου ότι, ο κ. Μαλτέζος ως τέως Αντιπεριφερειάρχης του Ν. Αργολίδας και συντοπίτης μας, είχε εξαγγείλει με τυμπανοκρουσίες το 2019 ότι το σχέδιο επαναλειτουργίας της γραμμής του τρένου στην Αργολίδα επιτέλους είχε μπει σε πρώτο πλάνο και ότι το διαχρονικό αίτημα της τοπικής κοινωνίας του Άργους θα έπαιρνε σάρκα και οστά!

Μας είχε εξαγγείλει χρηματοδότηση 15.000.000 ευρώ!! από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΠΕΠ της Περιφέρειας Πελοποννήσου που θα διατίθετο για την αποκατάσταση και συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής από την Κόρινθο στο Ναύπλιο και των ενδιάμεσων σταθμών, εν όψει της επαναλειτουργίας του τρένου με ορίζοντα ολοκλήρωσης το Πάσχα του έτους… 2021

Γιατί λοιπόν δεν πραγματοποιήθηκε αυτή η εξαγγελία που θα συνέδεε τις ιστορικές πόλεις Ναύπλιο και Άργος με το Προαστιακό Σταθμό της Κορίνθου;

Επίσης τώρα τελευταία ενημερώθηκα από συνέντευξη-προεκλογικό του μονόλογο, σε κάποιο τηλεοπτικό κανάλι, σχετικά με τον νέο δρόμο σύνδεσης με την Εθνική οδό Κορίνθου -Τριπόλεως και συγκεκριμένα το τμήμα ΔΕΡΒΕΝΑΚΙΑ -ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ-ΚΑΜΙΝΙ και τούμπαλιν που έχει ήδη δημοπρατηθεί με το πόσο των 50 εκατ. έργο και θα ξεκινήσει μέχρι τέλους 2023 (λέμε τώρα…)

Ενημερώθηκα συγκεκριμένα, ότι ο μελλοντικός αυτός δρόμος θα συνδέεται κομβικών “πίσω” από το ΕΝΟΔΙΟΝ, με τον ήδη υπάρχοντα δρόμο των “αρχαιοτήτων” και ότι πρέπει να τον χειροκροτούμε τον κ Μαλτέζο μέχρι να πάρουν οι παλάμες μας φωτιά γιατί το έργο αυτό λέει, έχει την δική του υπογραφή!

Βάζω φυσικά θετικό πρόσημο σε κάθε νέο δρόμο από θέμα κυρίως οδικής -ασφάλειας, αλλά αναρωτιέμαι στο Άργος στην πρωτεύουσα του μεγαλύτερου Δήμου στην Αργολίδα, τι θα προσφέρει ή τι θα εξυπηρετεί η νέα σύνδεση της Εθνικής Οδού;

Σε τι περισσότερο θα βελτιωθεί η (μη) προσβασιμότητα στην πόλη μας σε σύγκριση με την προ υπάρχουσα έξοδο της Αρχαίας Νεμέας αφού και ο νεότερος δρόμος θα καταλήγει στο ίδιο ακριβώς σημείο, στο δρόμο δηλ. των “αρχαιοτήτων “;

Θα επαναχαραχθεί μήπως ο παμπάλαιος οδικός άξονας που συνδέει τον δρόμο των “αρχαιοτήτων” με Φίχτια – Άργος; Όχι δεν προβλέπεται!

Tο συμπέρασμα λοιπόν που προκύπτει είναι ότι από διαχρονικές – εγκληματικές πράξεις και παραλείψεις (και όχι μόνο του κ Μαλτέζου) αποκλείστηκε δια παντός το Άργος από την γρήγορη, εύκολη, άμεση και άνετη σιδηροδρομική και οδική προσβασιμότητα προς την Αθήνα και τανάπαλιν!

Δημήτριος Σαλαπάτας
Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Αργολίδας
με την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ

.....::::: Μεταδώστε Αυτό το Άρθρο στα Social Media και όχι Μόνο :::::.....